TV izle

Kardelen Tv izle


Diğer Benzer Kanallar


  • Kardelen Tv izle Kanal Bilgileri
  • Kanal Türü

    Yerel Kanallar

  • Ünvan

  • Yayın Merkezi

  • Web

  • E-posta

  • Telefon

  • Fax

  • Adres

  • Kardelen Tv izle Yayın Akışı
  • Yayın bilgilerine ulaşılamadı.

Kardelen Tv

Kardelen Tv

Kardelen Tv, Kardelen Tv izle, Erzurum Kardelen Tv, Kardelen Tv canlı yayın, Kardelen Tv canlı izle, Kardelen Tv HD izle, Canlı Kardelen Tv izle, Erzurum Kanalları, Yerel Kanallar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

İzleyici Yorumları


  1. Adınız diyor ki:

    bencecıyıi

  2. Selami diyor ki:

    Erzurum spor maçını verecekmiler canlı yayın olarak

  3. Kadir diyor ki:

    Bi kalan kendi yerinizde maç yayini yapamıyor sa daha ne işe yarat bir Erzurum lu olarak utanç duyuyorum

  4. Kadir diyor ki:

    Selam maç kardelen tv diyor ama maç yayını yok daha neye yazıyorsunuz tv diye açıklama bekliyor m acillllllll

  5. Adınız diyor ki:

    ırfan okten horasan selam kanalda emegı olanlardan allah razı olsun

  6. Harun diyor ki:

    Allahim razi olsun valla taa almanyadan memleketimi izliyom emegi gecenlerden rabbim razi olsun…

  7. erkan diyor ki:

    Bugun ki maçı hangi kanal veriyor

  8. ALİ AYGÜN diyor ki:

    iki kardeş kulüp oldu düşmam kulüp erzurum sakaryaspor yazık yazık ERZURUM DADAŞ HALKINA yakışmadı HEMDE HİÇ YAKIŞMADI

  9. recep diyor ki:

    Hocam bugün verdiğiniz programları nasıl izlerim devrent deresi diye bi şey varmis onu izlemek istiyorum acill yardımcı olurmusunuz??

  10. tolga diyor ki:

    İnternet üzerinden mobilden izliyorumm büyük ekranda görüntü yok nası bise bu ya

 
gazeteler  
 

Onaylanan Yorumlarınız

  • Adınız: hd işini haledelim lütfensd den yayınlayın...
  • mustafa: hocam dana inek ve kuzu rasyon karısımını alabılırmıyız...
  • burak: ya şehri kayseri :D...
  • : Yapacağınız yayin batsin...
  • Adınız: hala karaantenden seyretıyozzzz bunu yetkılere dıyorummilgilelin...
  • mehmet: slm duzce tv neden uyduda yok il buyuk yer duzce...
  • arda olcay eken: değerli büyüğüm dursun Aktaş dayicim seni izlemek büyük bir keyif esen kalın...
  • Ramazan: Kanal acilmiyor play tuşuna basılı tutun diyor nasıl yapacam telefondan...
  • Adınız: bencecıyıi...
  • Ali: Ya ardas bu şekilde sunucu mu olur koy yerindemiyiz nasıl konuşmalar bunlar canl...

DMCA